La botiga del bloc

dijous, de desembre 06, 2007

No se si heu visitat alguna vegada la botigueta que tinc muntada del bloc, està molt be, jejeje. Fa poc que la vaig renovar i sense voler vaig borrar tots els productes que tenia; així que he tornat a començar de nou posant productes nous. Actualment en tinc 3 que son 2 samarretes i una fantàstica tassa per prendre la llet pel matí.
Estic en procés de pujar aquest disseny (the godchep), que espero que passi el control de copyright, però si el la primera me l'han acceptat, espero que l'altre també.

marcadors socials: ma.gnolia furl reddit Squidoo Technorati delicious google yahoo digg facebook

1 comentari:

Anònim ha dit...

tots sabem que utilitzes aquesta botiga per blanquejar diners jejejeje apart de la llet es pot pendre qualsevol altre cosa no???

Publica un comentari a l'entrada