12 coses que sempre has volgut saber sobre el messenger però mai t'has atrevit a preguntar

dimarts, de març 27, 2007

A continuació us plantejaré un seguit de qüestions que segurament us haureu preguntat alguna vegada sobre el MSN Messenger. Amb les respostes de cada qüestió quedaran al descobert alguns mites i segur que descobriràs coses noves sobre el messenger.

  1. Puc saber qui em te amb "No admitir"? No, no es pot sabertot i que abans si que era possible.
  2. Puc saber qui m'ha borrat de la seva llista de contactes? Si, es possible, hi ha varies formes de conseguir-ho.
  3. Algú pot llegir el que escric pel messenger? Si, si tens algun tipus de virus que es dedica a això.
  4. Existeix alguna manera per evitar que m'interceptin les meves converses? Si, hi ha programes que encripten les converses.
  5. Els contactes del messenger poden saber la meva IP? Si, hi ha diferents maneres d'aconseguir-ho.
  6. Pots tenir el messenger sense publicitat? Si, a mess.be et pots descarregar un "parche".
  7. Puc tenir diferents comptes de messenger obertes alhora? Si, veure punt anterior.
  8. Hi ha un limit de caracters per missatge, es pot superar? Si, veure punt 6.
  9. Pots robar la imatge d'algun altre contacte? Si, fent un imprimir pantalla, i algún programa ho fa mes professionalment.
  10. Pots jugar amb algunes caracteristiques del MSN, com per exemple que no avisi quan estic escribint, o enviar missatges que semblin del sistema i coses aixi? Si, es poden fer moltes coses d'aquest tipus.
  11. Si convido a un contacte amb la webcam, em pot grabar ? Si, així es com apareixen molts videos d'striptease al youtube.
  12. Se que son reals les imatges de l'altre amb la webcam?No, hi ha programes que et permeten carregar altres videos.
Si estàs interessat en saber més sobre algún punt, trobaràs aquestes preguntes contestades d'una manera molt més extensa en el seguent link.

font | meneame

marcadors socials: ma.gnolia furl reddit Squidoo Technorati delicious google yahoo digg facebook

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada