Com sempre, van sortint estudis d'investigacions,els que les fan sembla que s'avorreixin. És el cas aquesta vegada de Nielsen research, que ens explica que depenent de la marca de mòbil que portem, poden determinar "a grans trets" quin tipus de persona som. L'estudi ha revelat el següent:
Nokia : Pensament familiar / Directors de mitjana edat / Busquen l'equilibri / Cuiden la seva salut
Motorola : "Fashion", els va la moda / Menys de 24 / Busquen divertir-se / Individualistes
Sony Ericsson : Joves ambiciosos / Professionals / Individualistes
LG : Els favorits de mamà / Con els pares fins als 30 i tants / Busquen l'harmonia
Samsung : Dones joves / Concentrats en la carrera / Busquen divertir-se
Que us sembla, us hi sentiu identificats amb la vostra marca de mòbil?. La tipica enquesta dels dies que no hi ha res a explicar, molt adient per als diaris gratuits
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada