Cutredats a l'fnac

dijous, de juny 26, 2008


Com pot ser tan cutre això? Quants anys deu fer que hi son aquests discmans aquí ficats? No m'estranya que no funcionin... Els hi deurien quedar sense vendre i aquí els han posat, per no llençar-los.


I parlant d'aparells d'aquests, l'altre dia que vaig anar al Media Markt, el sistema per escoltra música és bastant més modern que aquest (el de l'fnac) ja que passant només el codi de barres perl reproductor et posa el disc, per tant pots escoltar tots els de la botiga.

marcadors socials: ma.gnolia furl reddit Squidoo Technorati delicious google yahoo digg facebook

3 comentaris:

Anònim ha dit...

si no tagrada l'fnac no ser que fas anant a comprar alla

SI NO T'AGRADA NO HI VAGIS

Unknown ha dit...

En algun lloc he dit que no m'agradi?

Anònim ha dit...

jejejeje no pero jo dic el que em rota jejeje bones vacances nene

Publica un comentari a l'entrada